no więc zacznę od końca. To nie jest przejście z Pola na runuo, zaczynamy od nowa z mechaniką osi opisaną na UoStratic. W zanadrzu mamy jednak kilka systemów magii które stopniowo będziemy wprowadzać, gdyż należy je jeszcze przetestować i prawdopodobnie poprawić.
Różnica między standardowym runuo będzie taka
- mniej magików, tz będą trudniej dostępne,
- mobki będą szybsze zdecydowanie niz w standardzie,
- zupełnie inna mapa i spawny,
- 3 unikatowe miasta, każde z innym klimatem,
- domy w mieście,
- rasy dostępne przez podania, rasy takie będą miały swoje bonusy i minusy,
- system najazdów na miasta,
- spawny w formie zasadzek,
- w runuo również AI mobków jest inne niż na Polu. Mobki: ranne uciekają od atakujących, mogą atakować grupowo. jest też wiele różnic o których dowiecie się już w grze, sam nie wszystko testowałem ale myślę, że będzie to ciekawa odmiana dla wszystkich. Trzeba będzie się uczyć grać na nowo